Som una gran escola petita

Segueix-nos a:

Som una gran escola petita

Cuina i menjador

Servei de menjador externalitzat professional que incorpora criteris de menjar equilibrat i s’adapta a totes les al·lèrgies i intoleràncies.

Verdures i Fruites

Com més millor! Han de ser la meitat de la nostra alimentació diària. Hauríem de consumir 5 racions de verdura i fruita al dia, 3 de fruita i 2 de verdura.

Cereals

Han de suposar 1/4 del nostre plat saludable, sempre hem de triar varietats integrals, com pa integral, pasta, arròs, cibada integral…

Proteïnes

Molt importants pel bon creixement! Podem consumir proteïna animal com el peix, ous, carns magres i làctics; o proteïna vegetal, com els llegums, llavors o fruits secs. És important reduir el consum de carn vermella i processada.

Aigua

És la millor opció de beguda que podem fer. Hem d’evitar el consum de begudes ensucrades i sucs envasats.